Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за аербег централа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
    Успех във форума да, но тук е и място също за помощ при даден проблем.
    Мисля че ясно изразих моето мнение по темата И какво лошо имаше да ти пожелая успех незнам
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Тези системи в колата еърбега и спирачките са системи с висока сигурност които аз лично ремонтирам само ако съм 100% сигурен че ще стане и е безопасно Вие на вашите си коли можете да ги правите колкото си искате
      Ето синтезирано мнението ми по темата за двамата неразбрали
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Ето синтезирано мнението ми по темата за двамата неразбрали
        Аз мнението ти го прочетох и разбрах много добре, но когато те попитах защо мислиш, че тези ремонти са опасни, какво от този ремонт може да отвори еърбега, отговора ти беше ти беше: изобщо няма да се обосновавам. В смисъл не искам да се заяждам, но ако не знаеш в какво се състои ремонта и с какво точно е опасен, просто кажи "не знам" и приключваме, а не да пълниме темата с безмислени спорове и кавги. Информацията която аз получих от всичките ти отговори в тази тема беше единствено, че ти си против ремонта на конзолата за еърбег.
        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
          Аз мнението ти го прочетох и разбрах много добре, но когато те попитах защо мислиш, че тези ремонти са опасни, какво от този ремонт може да отвори еърбега, отговора ти беше ти беше: изобщо няма да се обосновавам. В смисъл не искам да се заяждам, но ако не знаеш в какво се състои ремонта и с какво точно е опасен, просто кажи "не знам" и приключваме, а не да пълниме темата с безмислени спорове и кавги. Информацията която аз получих от всичките ти отговори в тази тема беше единствено, че ти си против ремонта на конзолата за еърбег.
          Самия факт че искаш да го ремонтираш ми е смешен,брато с такива неща и според мен не бива шега,се едно да си ковеш феродо например на накладките,или да пристъргваш дискове/макар че тва по-може,при вариант-липса на нови/.Просто като се замислиш,ремонта е по-опасен от смяната с втора употреба,незвисимо от цената
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Самия факт че искаш да го ремонтираш ми е смешен,брато с такива неща и според мен не бива шега,се едно да си ковеш феродо например на накладките,или да пристъргваш дискове/макар че тва по-може,при вариант-липса на нови/.Просто като се замислиш,ремонта е по-опасен от смяната с втора употреба,незвисимо от цената
            Гледайки по долния цитат се предполага че това нещо може да се ремонтира......
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            които аз лично ремонтирам само ако съм 100% сигурен че ще стане и е безопасно
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Самия факт че искаш да го ремонтираш ми е смешен,брато с такива неща и според мен не бива шега,се едно да си ковеш феродо например на накладките,или да пристъргваш дискове/макар че тва по-може,при вариант-липса на нови/.Просто като се замислиш,ремонта е по-опасен от смяната с втора употреба,незвисимо от цената
              Имаш грешна информация брат. НЕ искам да го ремонтирам, а имам проблем с централата и проучвам вариантите. Втора употреба отпада автоматично защото ако това им е бъг на тия централи не виждам смисъл да слагам друга която може да се повреди след месец или два и после пак гимнастики. За нова не знам дали има смисъл да ти обяснявам кое ме кара да се замисля.
              Смешното в случая е, че и ти не знаеш кое е толкова страшно в ремонта на конзолата, но се изказваш. Ако знаеш, моля да ме извиниш и да споделиш и ако наистина се окаже, че има дори минимален риск в ремонта още утре тичам да си търся нова конзола. Приказките ти са от рода: Мани ги тия италянски бангии, само се чупят - думи казани обикновенно от човек който не е виждал алфа освен на картинка, а камо ли да е карал. Това разбира се е просто пример за това как звучат думите ти за мен ако не се обосновеш какво точно е опасно в този ремонт.
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                Аз мнението ти го прочетох и разбрах много добре, но когато те попитах защо мислиш, че тези ремонти са опасни, какво от този ремонт може да отвори еърбега, отговора ти беше ти беше: изобщо няма да се обосновавам. В смисъл не искам да се заяждам, но ако не знаеш в какво се състои ремонта и с какво точно е опасен, просто кажи "не знам" и приключваме, а не да пълниме темата с безмислени спорове и кавги. Информацията която аз получих от всичките ти отговори в тази тема беше единствено, че ти си против ремонта на конзолата за еърбег.

                Нямаш проблем кажи ми какво точно в централата е прецакано и ще ти обесня какви са рисковете ако го смениш И тези централи нямат бъгове да ти кажа аз - просто им изтича срока на годност Проблема е че в цялата система на еърбега елемнтите са с максимално отклонение примерно 0,02% а в БГ поради липсата на такива се заменят с 0,1% примерно и става весело
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Нямаш проблем кажи ми какво точно в централата е прецакано и ще ти обесня какви са рисковете ако го смениш И тези централи нямат бъгове да ти кажа аз - просто им изтича срока на годност Проблема е че в цялата система на еърбега елемнтите са с максимално отклонение примерно 0,02% а в БГ поради липсата на такива се заменят с 0,1% примерно и става весело
                  Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
                  Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                  EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                  EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                    Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
                    Пич, стига си разлайвал кучетата. Прати централата да я видим. Ако ще я правим ще ти кажем после има ли опасност да се случи нещо или не. Моята централа както ти казах и други които са ремонтирани работят вече дъъълго време и все още не съм с избити зъби от възглавница.

                    Всеки си поема риска. Бобо съм сигурен, че може да я ремонтира, но щом не иска така това е негов избор. Както и твой. Прати я ще и направим диагностика и ше ти кажа ако проблема е същия ще я правим. Ако е друг ще ти кажа какво е и дали има риск от нежелано отваряне.

                    Не се дразнете така. Аз ти предложих да я оправим. Имам уважение и към Бобо. Така, че моля да не създаваш така дранения.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                      Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
                      И аз имах подобни проблеми... Някъде май четох, че не централата, ами патроните на еърбеците имат срок на годност / 10г. ако се не лъжа/ ?
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                        Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
                        А каква ти е гаранцията,че след този ремонт който искаш,ако недай си боже стане нещо,ще се отворят еърбецитеили пък ще се отворят когато не трябва Просто ти казах мнението ми,за мен е по-удачно да си сменяш ако требе през 6 месеца централи 2 ръка,защото 156-цата не е кола,която е удачно да и купуваш нова централа,просто е на път да си изпее песента,и е зилишно,според мен.Пак казвам тва е мое мнение,всеки си прави каквото иска,прати на Ники в ГО централата да ти я оправи,щом каза че може
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Централата е пратена на Ники и ще видим какво ще се прави. Мъро и ти си прав, но аз съм решил ако има дори минимален риск от ремонта ще търся нова. До сега около 80% от 156-ците в които съм се возил или съм виждал са със проблем в централите. Просто ми е досадно да я бърникам тая кола постоянно и да си играя на свали, качи централа. Дано Ники успее да помогне, че иначе отивам да ми
                          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                          Comment


                          • #43
                            Успех
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                              Централата е пратена на Ники и ще видим какво ще се прави. Мъро и ти си прав, но аз съм решил ако има дори минимален риск от ремонта ще търся нова. До сега около 80% от 156-ците в които съм се возил или съм виждал са със проблем в централите. Просто ми е досадно да я бърникам тая кола постоянно и да си играя на свали, качи централа. Дано Ники успее да помогне, че иначе отивам да ми
                              Максимум 30% от 156 със светещ еърбег имат проблем в централата Повечето имат проблеми с периферното оборудване и захранвания и маси
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Максимум 30% от 156 със светещ еърбег имат проблем в централата Повечето имат проблеми с периферното оборудване и захранвания и маси
                                Ами добре щом си го сметнал, но аз говорех за тези от които аз съм видял. А и наистина може не на всички да е била централа, а просто да им свети лампата.
                                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X